lækage fra vandkølesystemet.... (hurtigt svar

Vandkøling d.  11. februar. 2004, skrevet af OcBedstefar
Vist: 298 gange.

OcBedstefar
 
Superbruger
Tilføjet:
11-02-2004 13:37:41
Svar/Indlæg:
398/29
her til morgen skulle jeg bare for at være sikker tjekke at mit vandkølesystem fungede ordentlig, derfor vile jeg lige hælde lidt mere vand på mit reservoir... da jeg så havde hældt på fandt jeg ud af at der lå vand i kabinettet.. jeg tørrede det op... det kunne jo være jeg havde spildt mens jeg hældte på. jeg finder så ud af at mit reservoir har lækage.. :(, der blev jeg temmelig negativ.

mit system er hjemmebygget med et hjemmefixet reservoir og en dykpumpe, derfor kan jeg umiddelbart ikke lige finde en balje og så fjerne reservoiret fra systemet. Man kan ej heller gøre pumpen til en standard pumpe, i kan finde pumpen hos www.akvarieforetningen.dk det er en vitatech 1002 (tror jeg nok)

jeg er temmeligt frusteret da jeg ikke kan ordne problemet ved at fuge... en hver løsning på dette problem hvor jeg skal beholde nuværende pumpe og reservoir kræver at jeg skiller dem ad, og fuger igen...denne løsning er i midlertid temmeligt dårlig især fordi at akvarie fugemasse (som jeg har brugt før) hærder på nogle dage, hvem kan leve uden sin computer så længe ??

hvad foreslår i ?? jeg vil gerne have svar hurtigt svar hvis jeg evt. skal bestille noget hjem...



VDK
 
Superbruger
Tilføjet:
11-02-2004 13:39:44
Svar/Indlæg:
163/6
Hvad fejlede den ande tråd??

http://overclocking.dk/forum.a...



virus
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-02-2004 13:40:17
Svar/Indlæg:
888/34
hmmm hvad med epoxy lim det man blander tar ca 4 timer at tøre