Mindste vandkølingssystem?

Vandkøling d.  09. februar. 2004, skrevet af Terle
Vist: 297 gange.

Terle
 
Superbruger
Tilføjet:
09-02-2004 22:36:51
Svar/Indlæg:
145/36
Hep hey ærede med-oc'ere

Jeg ville høre hvilke produkter i mener jeg burde købe, hvis jeg prioriterede størrelsen på delene i et vandkølingssystem højest.

småt er godt!

Jeg har en digidice fra abit, og har set den vand-moddet, men ærgede mig over at det stjal en optisk-drivebay, for at få plads til vandet.

Hvis i ville skrive noget om enkeltdelene og droppe et link ved, ville jeg være meget taknemmelig.

på forhånd tak

mvh
terle



Terle
 
Superbruger
Tilføjet:
09-02-2004 22:39:40
Svar/Indlæg:
145/36
Jeg vil gerne vide noget om pumpe, resovoir, radiator etc etc.

jeg har tænkt mig, at starte med at vandkøle cpu/NB muligvis cpu/NB/gpu

mvh
terle



riska
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-02-2004 22:47:43
Svar/Indlæg:
7241/274
http://www3.soldam.co.jp/AG/in...

Det findes her i eruopa men kan ikke huske hvor det er nok det mindeste van køling der virker ordenligt



Terle
 
Superbruger
Tilføjet:
09-02-2004 23:13:55
Svar/Indlæg:
145/36
#2 mange tak

jeg er interesseret både i løsdele og færdigpakker.

mvh
terle



Terle
 
Superbruger
Tilføjet:
10-02-2004 15:45:57
Svar/Indlæg:
145/36
#4 jeg har set en meget lille pumpe et sted jeg ikke lige kan huske nu. men den kan med stor sandsynelighed ligge lige bagved psu'en og under de optiske drev. radiatoren vil nok komme til at blive monteret på bagpanelet. hvordan ved jeg ikke ende, men det skal prøves. 😉

#5 min støjer ad helvede til. død skuffet må jeg sige. jeg har skiftet cpublæser nu til en 25db blæser. 1 stk. 70mm YS-Tech TMD, Extra Low. nu vil jeg skifte kabinetblæseren til noget papst tror jeg. men jeg har altså også mistænkt den lille kølerib-blæser bagpå for at støje med en ret diskant lyd.



Terle
 
Superbruger
Tilføjet:
10-02-2004 17:22:40
Svar/Indlæg:
145/36
#7 ja, den støjer, men det gør ikke så meget nu da jeg gerne vil have vand på dyret. selve hardwaren er da helt ok. jeg har kun tidligere haft skodbundkort, så jeg har ikke så meget at sammenligne med, men jeg er virkelig tilfreds med bundkortet is-50. gode og mange features, og desuden rimelig at oc på. det kan jeg godt lide.

med 5:4 divider og 227 på fsb, kører den stabilt 3,4. det er måske ikke det helt vilde, men jeg er sikker på den kan mere med vandkøl. på chipset og cpu.


mvh
terle