EXOS kølehovede??

Vandkøling d.  18. januar. 2004, skrevet af camperman
Vist: 348 gange.

camperman
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-01-2004 19:57:04
Svar/Indlæg:
437/24
Jeg har købt sådan et EXOS sæt og nu skal jeg så finde ud af hvad kølehovede jeg skal have til CPUen, har hørt at det guldbelagte hovede man kan købe skulle være noget lort...men hvad skal man så vælge/købe?

Håber nogen kan hjælpe.

Kristian
 
Superbruger
Tilføjet:
18-01-2004 21:06:20
Svar/Indlæg:
605/29
Kan også klart anbefale DangerDen, specielt Maze4, kan også anbefale Aquacomputer chipsæt og gfx kølehoveder, men dog havde jeg dårlig oplevelse med aquacomputers cpu kølehovede, som sagt skal du nok have en adapter, men det er jo heller ikke noget problem :).



camperman
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-01-2004 22:16:53
Svar/Indlæg:
437/24
Okay takker for hjælpen tror jeg vil prøve Dangerden så :)



Lockheed
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-01-2004 22:28:49
Svar/Indlæg:
503/516
#3 Nu anbefales du nogle lækre hoveder af både den ene og den anden kvalitet. Jeg kørte indledningsvis med Koolances egne hoveder på mit Exos system, og skiftede derefter til Dangerden hoveder. Forskellen på de 2 hoveder (Maze 4) er minimal. Der er så lille forskel ihvertfald på mit system, at det dårligt kan svare sig. Maze 4 hovedet er dog en del pænere, så er du casemodder, så gå efter Dangerden hovedet. Er du ligeglad med udseendet, så spar dine penge og snup det billigere Koolance hoved.

Mvh




camperman
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-01-2004 21:23:00
Svar/Indlæg:
437/24
hhmm det kan selvf værre rigtig tja syntes da også nok et guld belagt kølehovede kan værre pænt :)

Ja hvis der ikk er den store forskel så blever det sku det billige der jo ingen grund til at smide penge ud af vinduet. men måske det bliver nødvendigt for montere kraftigere pumpe og anden radiator så det afhænger nok lidt i sidste ende af slangerne da jeg ikk vil rode med omformere...har prøvet det lort lækket 1 gang :( så siger det sjask sjask kniter kniter og sådan brænder man en computer af ;)