#5 Tænk på fremtiden, de fremtidige spil kommer til at bruge mere og mere vram, og så bliver det jo et større problem.
#5 Nej, retssagen kommer helt sikkert eftersom at Nvidia bryd mange handels love, men resultatet kunne da ende med at være penge retur til GTX 970 ejerne. 😀
#6 Helt enig
Der er jo andre test der viser der kan vare et problem.
den test du selve linkede til i din egen lille tst ( som i oevrig var uden vram maaling/info) viste jo selv at selvom fps dallede nogenlundes ens (stadigvaek mest paa 970) saa stig stuttering vaesentlig mere med 970 end det gjorde med 980
men om det er et problem eller ej syndes jeg det er godt nvidia for an laerestreg i at lave tvivlsomme design.
var de kommet godt afsted med dette hvad er saa det naeste. 1gb fuld hastighed ram paa et "12gb" kort.
Det er en specifications graazone vi godt kan undvaere some forbrugere.
3gb versionen af 660ti kortet havde ikke de samme hastigheds "problemer" som 2gb versionen, det synes jeg ihvertfald og kunne mindes og have læst et sted engang 🙂
Hejsa
Det handler ikke om hardwaren men mere om man får det produkt man rent faktisk betaler for.
Du har lavet en über fed test af memory på 970 Gripen, som viser at det næsten ikke er nogen forskel under 25.. opløsning men det ændrer ikke ved at produktet ikke lever op til producentens beskrivelse.
På pakkerne står der hukommelses størrelse og båndbredde og netop båndbredden er der jo så urigtige oplysninger om.
Mange der bytter ind gør det måske mere pga. manglende tillid og tiltro til producent/produkt end mangel på varen lige nu og her.
Er den store dille lige for tiden kke gaming i 4K opløsning?
Kan Nvidias nye grafikkort serie overhovedet klarer gaming i 4K når de sidste 512mb ram sløver kortet ned?
#5- Jeg ville skide på om jeg bruder de sidste 512mb eller ej. Har jeg betalt penge for 4gb, så er det 4gb jeg SKAL have og ikke 3.5gb...